Walmark România

Românii frumoși ies în stradă

Romanii frumosi ies din anonimat – un proiect sustinut de MemoPlus.

Walmark, leaderul suplimentelor alimentare din România, anunță lansarea campaniei “Români frumoși, un proiect susținut de MemoPlus”. 

Din dorința de a promova personalități,oameni cu adevarat valorosi, Walmark a decis să sustina inițiativa unui tânăr fotograf: Matei Buță. Prin promovarea acestui proiect, atât în mediul online (www.StudentIQ.ro), cât mai ales în cel outdoor, compania urmărește trezirea conștiinței naționale cu privire la aprecierea unor oameni, care prin realizarile lor extraordinare, pot reprezenta adevarate modele pentru generatia tanara si nu numai.

 Oameni cu adevărat valoroși, despre care știm foarte puține lucruri. Oameni care prin muncă, perseverență, curaj și talent, au obținut realizări cu adevărat remarcabile – în medicină, istorie, teatru, literatură, artă, și nu numai. Aceștia sunt oamenii reuniți în galeria „Români frumoși”, o inițiativă a tânărului fotograf Matei Buță, transformată într-o campanie nationala prezentata de MemoPlus.

"Români frumoși" este un proiect frumos, în care credem, un proiect de implicare sociala ce merita promovat si care trebuie adus in fata publicului romanesc. Impreuna cu partenerul nostru: fotograful Matei Buta, ne propunem să oferim concetatenilor nostri adevărate modele de urmat în viață. Credem că oamenii surprinsi de Matei reprezintă o parte din elita actuala a societății românești, repere către care să privim și pe care să le admirăm. România are nevoie de astfel de valori!", a declarat Ionela Nicolau, director de marketing Walmark România.

Dumitru Prunariu, Dan Mircea Enescu, Oana Pellea, Solomon Marcus, Victor Rebengiucacestea sunt doar câteva dintre numele portretelor surprinse de fotograful Matei Buță. 28 de fotografii, însoțite de poveștile lor de viață, compun expoziția care poate fi văzută în București, Brașov și Constanța dar si pe site-ul www.StudentIQ.ro

Ideea proiectului a fost aceea de a concepe o imagine care să comunice cât mai multe despre un om, dar care să aibă, în același timp, un impact vizual. În sensul în care m-am gândit la început, neștiind că se va putea ajunge atât de departe cu proiectul, am vrut să creez o imagine care să trezească reacții pe stradă sau în orice alt loc în care ar fi văzută. Să aibă impactul vizual al unei reclame, obiectivul fiind unul social-cultural”, a declarat Matei Buță, inițiatorul proiectului de fotografie.

Primul material de promovare outdoor poate fi văzut în cartierul Aviației din București, unde este amplasat, pe o suprafață de aproape 2.000 de metri pătrați, cel mai mare mesh din Romania. Alte materiale de acest fel vor apărea, în scurt timp, în Brașov și Constanța.

Cei care circulă cu metroul vor avea surpriza de a găsi, în pasajul pietonal care leagă stațiile de metrou Piața Unirii, o expoziție deosebită a celor 28 de portrete ale “românilor frumoși”.

Fotografiile inedite, alături de poveștile celor 28 de romani frumosi, opresc privirile trecătorilor chiar și la cele mai aglomerate ore ale dimineții.

În pasajul pietonal de la Piața Universității, trecătorii vor regăsi, pe stâlpii de susținere, aceleași povești de succes ale celor 28 de românilor frumoși. Campania de promovare continuă și în mediul online, pe platforma StudentIQ.

Români frumoși” nu este o campanie comercială obișnuită, care să poată fi încadrată în mitul celor cateva secunde. Este povestea care naște alte povești și, mai presus de atât, reprezintă un punct de reper pentru societatea în care trăim. Prin lansarea publică a unuicall to action, scopul final al campaniei nu este doar de expunere a unor repere culturale și sociale, dar și de a naște altele.

În realizarea acestei campanii, Walmark România a lucrat cu agenția de publicitate Logo Bigger și cu agenția de media OMD.

Înapoi la proiecte

Alte proiecte Walmark