Walmark România

Conversaţii intime, o campanie Beliema de la Idelyn

Beliema de la Idelyn se întoarce către experții finali – vaginele, pentru a schimba concepțiile greșite ale femeilor despre infecțiile vaginale.

Idelyn este o companie axată pe sănătatea intimă a femeilor cu o gamă complexă de produse. Gama intimă Beliema de la Idelyn oferă susținere completă în infecțiile vaginale provocate de ciuperci și bacterii. Cu toate acestea, brandul s-a confruntat cu o provocare pentru a-şi dovedi unicitatea în faţa femeilor dintr-un simplu motiv: majoritatea lor nu știu că infecțiile pot fi cauzate de ambele. O provocare care a fost abordată folosind cei doi piloni ai strategiei de brand: umorul și educația, într-o campanie digitală găzduită pe site-ul brandului, Conversații Intime.

O cercetare în domeniul comportamentului consumatorilor* a arătat că marea majoritate a femeilor care suferă de infecții vaginale tind să creadă că ciupercile sunt cauza dominantă. În unele țări din Europa Centrală și de Est, până la 67% din femeile care prezintă simptome de vaginită bacteriană, încep să se autotrateze cu orice produs fungic. Dar, în realitate, peste 50% din cazuri sunt cauzate de bacterii. Această concepție greșită că ciuperca este întotdeauna de vină a fost o problemă enormă și a condus la mai multe cazuri de tratamente greșite, având în vedere că peste 60% dintre femei încep să se ocupe de infecții prin autotratament, iar aproximativ o treime dintre acestea ajung la medic după un tratament nereuşit cu produsul ales.

O altă provocare cu care s-a confruntat brandul a fost lipsa de cunoaștere a produselor dedicate infecțiilor intime, disponibile în farmacii. Majoritatea femeilor nu știu că cea mai mare parte a produselor sunt dedicate fie doar pentru tratarea ciupercilor, fie a infecțiilor bacteriene.

Deci, cum ar putea brandul să demonstreze utilitatea sa unică atât pentru ciuperci, cât și pentru bacterii, în situaţia în care majoritatea femeilor nu iau în considerare bacteriile ca fiind parte a problemei?

Soluția creată de brand a fost într-un mod ingenios, simplă, dar îndrăzneață. Experții finali în infecțiile vaginale au fost invitați să educe femeile și să lupte împotriva concepției greșite, însă printr-o reinterpretare creativă: experții sunt vaginele însele. Într-o serie de videoclipuri, vaginele sunt aduse la viață prin ilustrații stilizate, abstracte și atractive din punct de vedere vizual și se conversează deschis unele cu celelalte asemenea unui grup de prietene într-o cafenea. Patru personaje, cu personalități distincte, discută aspecte intime, abordând subiectul despre infecțiile vaginale în mod deschis. Videoclipurile, care pot fi vizionate și pe canalul de YouTube, sunt însoțite de articole educative și răspunsuri la cele mai frecvente întrebări.

Tot conținutul este disponibil pe pagina oficială a brandului www.Idelyn.ro

* Women Intimate Health, Usage & Attitude Dec 2014, IPSOS

Înapoi la noutăți

Alte știri Walmark