Walmark România

Produsul anului 2014 - MemoPlus 2 GO

Media Concept Store, agenţia de comunicare ce reprezintă în România proiectul “Produsul Anului”, a acordat premiile asociate acestei competiţii, aflată la a 5-a ediţie, în cadrul unei Gale care s-a desfăşurat la J.W. Marriott Bucharest Grand Hotel, în data de 7 Mai.

"Produsul Anului" este cel mai amplu studiu realizat pe consumatorii români, în urma căruia este premiat produsul ce acumuleaza cel mai mare punctaj in 3 criterii: atractivitate, inovatie si satisfactie în categoria bunurilor de larg consum. Conceptul care animă ”Produsul Anului” a fost introdus în Franţa în urmă cu 27 de ani, fiind prezent în peste 35 de ţări (SUA, Marea Britanie, Brazilia, India etc) şi aflându-se într-o continuă expansiune.

În România, în acest an studiul s-a desfăşurat în luna aprilie. Cercetarea a fost realizată de compania Exact Cercetare și Consultanță, membră ESOMAR (European Society for Opinion and Market Research), pe un eșantion de 4.201 respondenți, reprezentativ pentru populația din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 18 și 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maximă de eșantionare este +/-1.5%.

În studiu pot fi înscrise toate produsele de larg consum care au avut o inovaţie în ultimele 18 luni anterioare startului competiţiei

MemoPlus 2 Go este un produs inovator prin forma modernă (masticabilă, uşor de administrat) şi gustul plăcut (coacăze negre şi/sau cireşe), fiind o formă unică de produs pe piaţa de suplimente alimentare pentru memorie şi concentrare.

“Ediţia din acest an a continuat competiţia în spiritul diversificării categoriilor, cu noi tipuri de produse, de genul suplimentelor alimentare, acceptând provocarea de a se se supune testului consumatorilor şi de a se înscrie în cursa pentru a fi desemnate” Produsul Anului 2014”, a arătat Mihaela Păduraru, Project Manager "Produsul Anului" din partea Media Concept Store.

Sursa articol: www.incomemagazine.ro

Înapoi la noutăți

Alte știri Walmark